قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

بیش از ۹۰۰ نفر قربانی کرونا در اروپا تا ۲۲ اسفند ماه

  • کد خبر: ۲۰۷۹۵
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
بیش از ۹۰۰ نفر قربانی کرونا در اروپا تا ۲۲ اسفند ماه
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا به ۹۳۰ نفر و افراد مبتلا به آن به ۲۲ هزار نفر رسیده است.
به گزارش شهرآرانیوز، آخرین آمار مبتلایان به ویروس کشنده کرونا در اروپا حاکی از این است که ایتالیا با ثبت ۱۰ هزار و ۱۴۹ بیمار همچنان به عنوان کانون کرونا در قاره اروپا به شمار می‌رود.

اکنون ۶۳۱ نفر در ایتالیا جان خود را از دست داده و یک هزار و ۴ نفر بهبود یافته‌اند.

«جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا  روز سه‌شنبه با توجه به سرعت شیوع کرونا گفته بود: حوزه محدوده کنترل این ویروس کشنده  به سراسر ایتالیا گسترش پیداکرده است.    

در پی همه‌گیری وسیع این ویروس در ایتالیا، دیگر کشور‌های اروپایی نیز با سرعت در حال ثبت مواردی از ابتلا به کرونا هستند؛ از جمله اسپانیا که بیشترین (با ۴۸نفر) میزان جان باخته را پس از ایتالیا به خود اختصاص داده‌است.   

پس از آن اسپانیا با ثبت ۲ هزار و ۱۸۲ نفر مبتلا به کرونا در ردیف دوم قرار دارد و تاکنون ۴۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در این کشور همچنین ۱۳۸ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

فرانسه نیز در ردیف سوم فهرست ابتلا به کرونا قرار دارد و تاکنون یک هزار و ۷۸۴ مورد ابتلا ثبت کرده است. در این کشور ۳۳ نفر جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر بهبود یافته‌اند.

سپس آلمان با ثبت یک هزار و ۶۵۶ مورد ابتلا به کرونا و مجموعا ۳ مورد فوتی در ردیف چهارم قرار دارد. در این کشور ۲۵ نفر تاکنون درمان شده‌اند.

تاکنون بیش از ۱۲۲ هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۴هزار و۳۹۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند. در همین حال حدود ۶۷ هزار نفر از افراد مبتلا نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.  

منبع: ایرنا
 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->